
Uniwersytet Dziecięcy w Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach.
Uniwersytet Dziecięcy to jednostka Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach.
W Uniwersytecie Dziecięcym prowadzimy zajęcia dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.
Zajęcia w Uniwersytecie Dziecięcym odbywają się w soboty, raz w miesiącu.
Zajęcia w Uniwersytecie Dziecięcym odbywają się od października do czerwca.
Zajęcia w Uniwersytecie Dziecięcym odbywają się w budynkach Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach.
Zajęcia w Uniwersytecie Dziecięcym w Siedlcach odbywają się też w innych budynkach w Siedlcach.

Tak wygląda budynek, w którym jest biuro Uniwersytetu Dziecięcego. Budynek ten jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami.
Żeby załatwić sprawy w Uniwersytecie Dziecięcym można:
- napisać pismo i wysłać je na adres: Uniwersytet Dziecięcy UPH, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce,
- przynieść pismo do biura do pokoju 11,
- napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- zadzwonić pod numer 25 643 19 47,
- przyjść do biura Uniwersytetu Dziecięcego i spotkać się z pracownikiem od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.